Οι μαθητές μας «βοηθούν» με πλαστικά καπάκια τα άτομα με αναπηρία
Οι μαθητές μας «βοηθούν» με πλαστικά καπάκια τα άτομα με αναπηρία Τη διάθεσή τους να προσφέρουν στον συνάνθρωπο προνοώντας ταυτόχρονα για το περιβάλλον απέδειξαν για ακόμη μία φορά οι μαθητές του σχολείου. Τα πλαστικά καπάκια, αυτά τα φθηνά μικρά αντικείμενα που δημιουργούν ωστόσο μεγάλες ποσότητες απορριμμάτων, μετατράπηκαν σε πολύτιμη βοήθεια προς τους ανθρώπους με σοβαρά κινητικά προβλήματα. Με πρόταση του 15μελούς συμβουλίου τους και σε συνεννόηση με τους προέδρους των τμημάτων τους, οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου του Κολλεγίου Ανατόλια συγκέντρωσαν τους προηγούμενους μήνες χιλιάδες πλαστικά καπάκια τα οποία προσφέρθηκαν στον Δήμο Πυλαίας – Χορτιάτη στο πλαίσιο του προγράμματος ανακύκλωσης. Την Παρασκευή 19 Μαΐου, αντιπροσωπεία του δήμου, με επικεφαλής τον δήμαρχο Πυλαίας-Χορτιάτη Ιγνάτιο Καϊτεζίδη, επισκέφτηκε το Κολλέγιο Ανατόλια και παρέλαβε τον μεγάλο «πολύχρωμο» σωρό που είχε δημιουργηθεί. Τα πλαστικά καπάκια θα μεταφερθούν σε εταιρεία ανακύκλωσης, η οποία στη συνέχεια και στο πλαίσιο ανταποδοτικής ανακύκλωσης θα αγοράσει αναπηρικά καροτσάκια προκειμένου να διατεθούν σε άτομα με αναπηρία. «Η πρωτοβουλία του Κολλεγίου Ανατόλια αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας» σημείωσε στον σύντομο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη Ιγνάτιος Καϊτεζίδης. «Συγχαίρω από καρδιάς τον αγαπητό μου Πρόεδρο Δρ Βλάχο, τους διευθυντές του σχολείου και κυρίως όλα τα παιδιά για την πρωτοβουλία και τη μεγάλη συμμετοχή. Οι πρωτοβουλίες ανθρωπιάς και αγάπης προς τον συνάνθρωπο μας που το έχει ανάγκη προέχουν από οποιεσδήποτε άλλες κινήσεις». Τη συγκεντρωμένη ποσότητα παρέδωσε στον δήμαρχο Πυλαίας-Χορτιάτη ο Πρόεδρος του Κολλεγίου Ανατόλια Δρ Πάνος Βλάχος, ο Διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Στέλιος Αξαρλής, η Υποδιευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Βέτα Γεροθανάση και ο καθηγητής του Κολλεγίου Νίκος Τσαπατσάρης, ενώ το παρών στην μικρή τελετή έδωσαν η δημοτική σύμβουλος Πυλαίας-Χορτιάτη και υπεύθυνη δράσεων ανακύκλωσης Χρύσα Χατζηστουγιάννη, καθώς και πολλοί μαθητές. |